עב / EN

מתי נכון לבחור בדלתות כניסה גבוהות?

מתי נכון לבחור בדלתות כניסה גבוהות?

תכנון ועיצוב פנים מקצועי לוקח בחשבון שני מרחבים – הפנים והחוץ. האלמנט המשמעותי ביותר המקשר ביניהם הוא חזית הבית ובליבה – דלת הכניסה הראשית. תכנון דלתות כניסה גבוהות ויצירת שער מרשים לבית הפרטי מסייעת לך להעשיר את חוויית הכניסה לבית ולשדר את הקו העיצובי שמקשר בין החוץ אל הפנים ומייצר את ההרמוניה החמקמקה שנתפסת בחושים עוד מהמבט הראשון אל עבר הבית. 

דלת כניסה יוקרתית – לתכנן כמה שיותר גבוה

לפני שנכנסו לחיינו מערכות מיזוג האוויר, תוכננו בתי מגורים עם תקרות גבוהות כדי לווסת את הטמפרטורה בתוך הבית. כיום, מדובר לרוב בעיקר בבחירה תכנונית ועיצובית של האדריכל או מעצב הפנים. כאשר התקרה גבוהה, חשוב שדלת הכניסה תותאם לה כדי לאפשר מעבר הרמוני וחוויה שלמה יותר בתנועה שלנו אל תוך הבית, מבלי לייצר תחושת זרות כלשהי. בתכנון בתים פרטיים, חזית הבית היא אלמנט חשוב ויש לתכנן אותה באופן מושכל, כך שחזית הבית כבר תרמז על מה שנפגוש בפנים. לכן, דלת כניסה יוקרתית ומוקפדת היא חלק בלתי נפרד מתהליך התכנון. 

יתרונותיהן של דלתות כניסה גבוהות בעיצוב והתאמה אישית

חללים גבוהים נוטים להיות מרשימים יותר, נקיים ואסתטיים למראה ומאפשרים בחינה מחודשת של גבולות העיצוב המוכרים לנו. כך, האדריכל או המעצב יכולים למקם אותה כאבן הפינה של עיצוב הבית ולצאת ממנה אל יתר חללי הפנים כשהיא נוכחת ברקע ומשתלבת באופן ראוי בכל מובן. בנוסף לכך, תכנון ועיצוב בהתאמה אישית של דלת הכניסה הגבוהה מאפשר משחק של חומר, טקסטורה וביטויים נוספים של הקו העיצובי של הבית.

כך, ניתן לבחור תכנון דלת בשתי כנפיים או אחת, בשילוב פליז, אלומיניום מתכת ועץ או זכוכית. האפשרויות ממש בלתי מוגבלות ותלויות בעיקר בהעדפות שלך ובקו העיצובי הקיים. ישנם שילובים רבים שנוכל ליישם כדי ליצור אלמנט מעוצב שמקשר בין החוץ אל עיצוב הפנים של הבית. אלו מספר יתרונות נוספים של דלת גבוהה בהתאמה אישית, שיהפכו את עיצוב ותכנון הבית לייחודיים עבור הדיירים.

  • דלת כניסה יוקרתית וגבוהה מאפשרת “לתפוס” שתי קומות בו זמנית ולאפשר מבט מתוכנן ומוקפד מהחוץ אל פנים הבית.
  • תכנון מנגנוני פתיחה, סגירה ובטיחות בהתאמה מיטבית לכלל דיירי הבית תאפשר חוויית שימוש נוחה בדלת, ללא סרבול שכרוך לעתים בתפעול אלמנט גדול ומשמעותי כל כך. 
  • גמישות תכנונית שמאפשרת למעצבים ואדריכלים להתאים באופן מדויק את החומר ואופן השימוש בדלת ולהגיע לרמת גימור גבוהה במיוחד.
  • תכנון דלת, מחברים, ידית ומנעול אינטגרליים ומדויקים ליצירת דלת שהיא one piece ככל הניתן.

האם דלתות כניסה גבוהות מתאימות לכל בית?

דלת הכניסה היא האלמנט הראשון שאנו פוגשים בכניסה לכל בית והיא מייצרת ציפיות באשר למה שנפגוש מהעבר השני שלה. לכן, כאשר מתכננים את פתח הכניסה נלקחים בחשבון מספר שיקולים, ביניהם גובה חללי הפנים, התקנים הבטיחותיים וחזית הבית הקיים או תכנון החזית החדשה. דלת כניסה גבוהה היא כזו שעולה על שני מטרים לגובה (כלומר, מעל הגובה הסטנדרטי) ויכולה להגיע כמעט עד התקרה. לכן, חשוב לתכנן אותה נכון ובהתאם לגובה התקרה הקיים כדי לא לייצר תחושת החמצה או התנגשות עם העיצוב הקיים

אז אם ניקח את כל אלו בחשבון, דלתות כניסה גבוהות בעיצוב אישי יכולות להתאים לכל גובה תקרה ובתכנון נכון להעניק לך בדיוק את מה שביקשת. במקרה כזה, אדריכל או מעצב יעמוד על גובה הדלת המדויק שיאפשר את החוויה המרשימה והנעימה הזו ויתכנן את מפתח וגובה הדלת המתאים ביותר לטעמם ולצרכיהם של לקוחותיו מבלי להתפשר על העיצוב ועל נוחות המשתמשים. 

סטודיו FireFly מביא עמו ידע מקצועי נרחב וניסיון רב שנים בתכנון דלתות כניסה ייחודיות ובגימור יוקרתי בהתאמה אישית גבוהה. בבית המלאכה שלנו, אנו מתכננים פתרונות עיצוביים יוצאי דופן ממתכת, תוך שימוש מושכל ויצירתי במגוון חומרים משלימים – מעץ ועד זכוכית. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום וליהנות מפתרונות ייחודיים לתכנון חוויית המגורים.

 

SHARE IT